Aνατροφοδότηση και παρακίνηση

Η ανάγκη ενός ηγέτη να εμπνέει τους ανθρώπους του αποτελεί ένα σταθερό ζητούμενο. Πώς μπορώ στην πράξη να κινητοποιήσω τους ανθρώπους μου; Πώς μπορώ σταθερά να τους εμπνέω; Τι είναι αυτό που θα τους κινητοποιήσει και θα τους κάνει να θέλουν να συμμετέχουν και να προσφέρουν τον καλύτερό τους εαυτό;

Υπάρχει πολλή δουλειά, εμπειρία και έρευνα γύρω από τις σχετικές έννοιες. Κίνητρα, παρακίνηση, αυτοπαρακίνηση και πολλοί ακόμη όροι που μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεδιαλύνουμε το πεδίο.

Σε αυτό το πλαίσιο, παρακολουθώντας τις διαλέξεις του Marshall Rosenberg, που εξηγεί το μοντέλο της μη βίαιης επικοινωνίας, σκεφτήκαμε πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένας manager, όταν αντί να επιβραβεύει τους ανθρώπους του για κάτι που έκαναν, να τους λέει πώς αισθάνθηκε με αυτό που έκαναν.

Ίσως αποτελεί ένα νέο πεδίο έρευνας. Ανατροφοδότηση που περιέχει και συναίσθημα. Πόσο αποτελεσματικότερη είναι από την ανατροφοδότηση που αναφέρεται στα δεδομένα;

Δείτε τα σχετικά video εδώ: http://www.non-violence.gr/εισαγωγικά-βίντεο/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *